1. Przegląd
Nasza polityka zwrotów i reklamacji obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został dostarczony do odbiorcy. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Zwrotowi nie podlegają niektóre rodzaje towarów, tj. towary do osobistego użytku, np. szczotka do masażu itp.
Dodatkowe produkty nie podlegające zwrotowi to vouchery podarunkowe.
Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
2. Zwroty pieniędzy
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją o otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a kwota automatycznie zwrócona na Twoją kartę kredytową lub użytą do pierwotnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.
3. Opóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś/aś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej – oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.