Polityka zwrotów

1. Przegląd

Nasza polityka zwrotów i reklamacji obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został dostarczony do odbiorcy. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Zwrotowi nie podlegają niektóre rodzaje towarów, tj. towary do osobistego użytku, np. szczotka do masażu itp.
Dodatkowe produkty nie podlegające zwrotowi to vouchery podarunkowe.
Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

2. Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją o otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a kwota automatycznie zwrócona na Twoją kartę kredytową lub użytą do pierwotnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

3. Opóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś/aś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej – oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.

Przegląd prywatności
Masaż WABI

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Niezbędne pliki cookie

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Analityka

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.